Våra kunder finns över hela landet, vi med!
Våra kunder finns i hela Sverige, från Norrbotten i norr till Skåne i söder. Med kontor i Skellefteå, Stockholm och Malmö har vi nära till våra kunder och kommer gärna på besök till dig, ny som befintlig kund.
Goda kundrelationer är vår ledstjärna.
Tillsammans med våra kunder, stora som små, löser vi affärsutmaningar, hittar nya möjligheter och driver idéer framåt. Läs mer om hur vi har hjälpt våra kunder i våra case nedan, eller hör av dig om du vill veta mer om hur vi kan hjälpa dig!

Örebrobostäder
Örebrobostäder valde Artvise Contact Center för att hantera deras stora inflöde av ärenden. Med Artvise Contact Center får de kontroll på varför kunderna kontaktar dem och kan snabbt ge svar på kundens frågor. De får också kontroll på hur de kan effektivisera och optimera sin verksamhet.
Vaggeryds kommun
Vaggeryd uppskattar att Artvise forms är väldigt flexibla och att man gör allt som man vill från scratch. Efter knappt två år med Confirma Artvise lösningar kan Vaggeryd erbjuda sina medborgare ett 60-tal e-blanketter med e-legitimation.
Upplands Väsby kommun
Väsby Direkt är Upplands Väsby kommuns speciella kundkontaktcenter. Varje dag kommer det in tusentals ärenden till Väsby Direkt. För att kunna ge snabbare service och ta hand om fler ärenden installerade man under våren 2014 Artvise Customer Service.
Södertälje kommun
Södertälje kommun har alltid prioriterat sina medborgares behov och tillgänglighet i sina kommunikationslösningar. Effektiv medborgarservice i Södertälje tack vare Artvise Customer Service.
Sollefteå Kommun
Medborgarservice har registrerat ca 60 000 ärenden i Artvise Customer Service under nio månader. I dagsläget är det sju servicehandläggare plus en handfull till från tre medborgarkontor som hanterar kundtjänstärendena.
Lidköpings kommun
Lidköping strävade efter att erbjuda medborgarna bättre e-tjänster, särskilt när det kom till anmälan till simskolorna. Confirma Artvise lösningar har hjälpt kommunen och ökat tillgängligheten för invånarna.
Motala kommun
Motala kommun har snabbt anammat digitaliseringens möjligheter för att öka interaktionen med sina medborgare. Motala ger tummen upp för Artvise forms.
Möller bil
Möller bil valde Artvise Customer Service och Artvise Contact Center för att hantera och optimera sin kundservice. Med Artvise har en teknisk lösning som gör det möjligt för kunderna att enkelt komma i kontakt med dem och få snabb hjälp.
Halmstads kommun
Halmstads kommun valde Artvise Customer Service för att hantera och optimera sin kundservice. Systemet gör det möjligt för handläggarna att effektivt registrera, följa upp och avsluta inkommande ärenden.