Confirma – för den offentliga sektorn
Avancerad programvara för ärendehantering och kundtjänst
Confirma Artvise skapar lösningar som gör det möjligt att hantera kundkontakter i alla kanaler och hjälper dig att förädla relationer med dina kunder.
Våra lösningar
”Snabb implementation, kvalitativ support, engagerad kontaktperson och prisvärd lösning.”
Jan Rozanski Webbkommunikatör
Motala kommun
Vaggeryds kommun
Vaggeryd uppskattar att Artvise forms är väldigt flexibla och att man gör allt som man vill från scratch. Efter knappt två år med Confirma Artvise lösningar kan Vaggeryd erbjuda sina medborgare ett 60-tal e-blanketter med e-legitimation.
Upplands Väsby kommun
Väsby Direkt är Upplands Väsby kommuns speciella kundkontaktcenter. Varje dag kommer det in tusentals ärenden till Väsby Direkt. För att kunna ge snabbare service och ta hand om fler ärenden installerade man under våren 2014 Artvise Customer Service.
Södertälje kommun
Södertälje kommun har alltid prioriterat sina medborgares behov och tillgänglighet i sina kommunikationslösningar. Effektiv medborgarservice i Södertälje tack vare Artvise Customer Service.
Sollefteå Kommun
Medborgarservice har registrerat ca 60 000 ärenden i Artvise Customer Service under nio månader. I dagsläget är det sju servicehandläggare plus en handfull till från tre medborgarkontor som hanterar kundtjänstärendena.
Lidköpings kommun
Lidköping strävade efter att erbjuda medborgarna bättre e-tjänster, särskilt när det kom till anmälan till simskolorna. Confirma Artvise lösningar har hjälpt kommunen och ökat tillgängligheten för invånarna.
Motala kommun
Motala kommun har snabbt anammat digitaliseringens möjligheter för att öka interaktionen med sina medborgare. Motala ger tummen upp för Artvise forms.
Halmstads kommun
Halmstads kommun valde Artvise Customer Service för att hantera och optimera sin kundservice. Systemet gör det möjligt för handläggarna att effektivt registrera, följa upp och avsluta inkommande ärenden.
Vi hittar nya möjligheter och driver idéer framåt!
Vad är din utmaning?
Kontakta oss så berättar vi hur vi kan hjälpa dig.
Mattias Pettersson
Affärsansvarig, Confirma Artvise
I en värld där hyresgästers förväntningar ständigt ökar, är det avgörande för fastighetsförvaltare och kundserviceteam att hålla jämna steg. Vi presenterar därför en steg för steg guide för att möta dessa utmaningar: ”Strategier för smart ärendehantering och nöjdare hyresgäster.”




