Confirma – för den offentliga sektorn

Avancerad programvara för ärendehantering och kundtjänst

Confirma Artvise skapar lösningar som gör det möjligt att hantera kundkontakter i alla kanaler och hjälper dig att förädla relationer med dina kunder.

Hos oss står kunden alltid i fokus!

Confirma Artvise skapar lösningar som gör det möjligt att hantera kundkontakter i alla kanaler, detta hjälper dig att förenkla och förbättra kontakten med dina kunder. Vi som arbetar här har både gedigen branscherfarenhet och teknisk spetskunskap och kan därför erbjuda tjänster och programvaror som ger dig optimal kundsupport, ärendehantering och uppföljning. Vi berättar gärna mer om hur våra lösningar kan hjälpa dig!

Hos oss står kunden alltid i fokus!

Confirma Artvise skapar lösningar som gör det möjligt att hantera kundkontakter i alla kanaler, detta hjälper dig att förenkla och förbättra kontakten med dina kunder. Vi som arbetar här har både gedigen branscherfarenhet och teknisk spetskunskap och kan därför erbjuda tjänster och programvaror som ger dig optimal kundsupport, ärendehantering och uppföljning. Vi berättar gärna mer om hur våra lösningar kan hjälpa dig!

Våra lösningar

Artvise Contact Center

Marknadens modernaste programvara för alla typer av contact centers fullmatad med funktioner och med kraftfulla integrationsmöjligheter.

Artvise Customer Service

Ett smart IT-stöd för kvalitativ kundtjänst och ökad effektivitet, som hanterar alla kontaktkanaler med kund.

Våra lösningar effektiviserar dina processer.

Smidig ärendehantering utgör kärnan i en framgångsrik organisation. Det innebär automatiserade processer och bra överblick, såväl som välfungerande kontaktvägar och kommunikation. Genom att optimera ärendehanteringen skapar du effektivare verksamhet, samtidigt som du skapar förutsättningar för bra samarbete och nöjdare kunder.

Våra lösningar effektiviserar dina processer.

Smidig ärendehantering utgör kärnan i en framgångsrik organisation. Det innebär automatiserade processer och bra överblick, såväl som välfungerande kontaktvägar och kommunikation. Genom att optimera ärendehanteringen skapar du effektivare verksamhet, samtidigt som du skapar förutsättningar för bra samarbete och nöjdare kunder.

”Snabb implementation, kvalitativ support, engagerad kontaktperson och prisvärd lösning.”

Jan Rozanski Webbkommunikatör
Motala kommun

Vi hittar nya möjligheter och driver idéer framåt!

 

Vad är din utmaning?
Kontakta oss så berättar vi hur vi kan hjälpa dig.

 

Mattias Pettersson
Affärsansvarig, Confirma Artvise

Optimera din fastighetsförvaltning

En guide till smartare ärendehantering och nöjdare hyresgäster

I en värld där hyresgästers förväntningar ständigt ökar, är det avgörande för fastighetsförvaltare och kundserviceteam att hålla jämna steg. Vi presenterar därför en steg för steg guide för att möta dessa utmaningar: ”Strategier för smart ärendehantering och nöjdare hyresgäster.”

På Artvise har vi ett brinnande intresse för kundrelationer och har utvecklat en unik plattform för att möta kunder och deras behov oavsett kanal. Vi lade helt enkelt ärendehantering och kontaktcenter i samma system. Denna lösning främjar inte bara effektiviteten i hanteringen av dagliga ärenden men garanterar även en förbättrad kundupplevelse för hyresgästerna. Från att minska administrationen till att förenkla prioriteringen av arbetsuppgifter, delar vi med oss av våra insikter och lärdomar för att hjälpa dig navigera i de vanligaste utmaningarna inom fastighetsförvaltning.

I vår guide kommer du att lära dig hur du kan:

  • Sänka kostnader via smarta e-tjänster
  • Arbeta mer proaktivt med er data
  • Få mer enhetlig ärendehantering i ETT system

När du läst den här guiden hoppas vi att du blir inspirerad att utmana din organisation att ta nästa steg mot en smartare ärendehantering, roligare arbetsdagar och nöjdare hyresgäster.