Hoppa till innehåll
Välj språk:

Support

Customer Success

Supportportalen

Välkommen till vår supportportal!
Här kan du enkelt logga in för att få överblick över dina kundärenden.
Genom att använda din personliga inloggning kan du se statusen för dina ärenden, kommunicera med vårt supportteam och få snabb och effektiv hjälp.
Vi strävar efter att göra din upplevelse smidig och problemfri, så tveka inte att använda vår portal för all din supportrelaterade kommunikation.

gradient background checkmark

Information från supporten

Saknar du inloggningsuppgifter?

Kontakta i första hand systemadministratören/systemförvaltaren i din verksamhet för att få inloggningsuppgifter. Är du systemadministratör eller partner och önskar beställa ett konto till supportportalen?

 

 

 

 

 

Klicka här

Du har väl anmält dig till våra kunddagar?

Hjärtligt välkommen till 2024 års kunddagar 25-26 april. I år kommer vi att ha våra kunddagar på härliga hotell Jacy’z i Göteborg. Det kommer det att bli en och en halv dag med allt från nyheter i våra produkter, kundcase, demos, genomgång om vart vi är på väg, externa talare och mycket mycket mer.

Anmälan och mer info

SKR's Servicemätning – Automatiskt via SFTP

Vi har tagit fram en tjänst som skapar en csv-fil enligt Brilliants specifikation. Filen skickas med automatik till kundens SFTP-mapp som är en filyta hos Brilliant. För beställning av denna tjänst, logga i supportportalen och skapa en ny tilläggsbeställning – ”Underlag till SKR Servicemätning”.

Logga in

Personuppgifter enligt GDPR i Confirma Artvise Supportportal

De personuppgifter vi avser att samla in och behandla, kommer uteslutande att användas för hantering av användarkonto i Confirma Artvise Supportportal.

Enligt Artikel 15 i Dataskyddsförordningen (baserad på Europaparlamentets och rådets förordning (EU) 2016/679) har du rätt att gratis, en gång per kalenderår, efter skriftligt undertecknad ansökan ställd till Confirma Artvise, få besked om vilka personuppgifter om dig som vi behandlar och hur vi behandlar dessa. Du har också rätt att enligt Artikel 16 i Dataskyddsförordningen begära rättelse i fråga om personuppgifter som vi behandlar om dig. Vidare har du också rätt att, enligt Artikel 17 i Dataskyddsförordningen begära radering av dina uppgifter i vårt system – under förutsättning att uppgifterna inte längre är nödvändiga för det/de ändamål de samlats in och/eller behandlats.

Den registrerade får inte dela sina användaruppgifter med tredje part och den registrerade åtar sig att meddela Confirma Artvise om anställningen hos kund/partner upphör eller om den registrerade får nya arbetsuppgifter där tillträde till Confirma Artvise Supportportal inte längre behövs för att lösa arbetsuppgifterna.

Genom att logga in i Confirma Artvise Supportportal samtycker du till att Artvise AB behandlar personuppgifter i enlighet med det ovanstående.