Hoppa till innehåll
Välj språk:

Customer Service

Att en gemensam och väl fungerande kundtjänstprocess ökar kundnöjdheten, ökar försäljning och ger nöjdare medarbetare är de flesta överens om. Med våra moderna och användarvänliga lösningar ger vi er förutsättningarna att uppnå detta.  

Customer Success

Effektiviserad ärendehantering


Artvise Customer Service är en centraliserad plattform för att hantera alla kundinteraktioner på ett effektivt och organiserat sätt. Samla alla kanaler på en och samma plats för att ge snabba och korrekta svar på kundfrågor. Systemet är uppbyggt för att skapa automatiserade processer för smart fördelning och hantering av ärenden vilket effektiviserar för dina medarbetare att fokusera på mer värdeskapande aktiviteter.  

Avancerad uppföljning och statistik


Omnichannel-stöd gör att ni når era kunder snabbt från alla enheter – det enda som behövs är en webbläsare vilket är perfekt för hybridarbete. Spåra ärenden från början till slut med detaljerad rapportering och analysverktyg och integrera Artvise med dina befintliga system för en sömlös datadelning och samarbete mellan avdelningar. 

Alla kontaktvägar, en kundtjänst!
Alla kontaktvägar, en kundtjänst!

Med Artvise Customer Service och Contact Center möter du dina kunder där de är. Oavsett om det är via e-post, sms, chatt, telefon eller sociala medier. Vi ger dig möjlighet att samla alla kanaler i ett och samma system. Många av våra kunder har till exempel idag fler frågor via chatt än via telefonsamtal. Artvise Customer Service kan med fördel integreras med era befintliga system för ärenden, artikelregister, folkbokföring, fastigheter och kartfunktioner samt arkiveringssystem. Både små och stora organisationer kan använda och anpassa lösningen till sina egna arbetssätt.

Funktionellt, smidigt och användarvänligt
Funktionellt, smidigt och användarvänligt!

Artvise Customer Service möter de högt ställda krav som finns på moderna kundtjänstsystem, både avseende funktionalitet, integration och underhåll. Med Artvise Customer Service kan du snabbt öka servicen till medborgarna, avlasta den interna organisationen och framförallt få en bra grund till löpande förbättringsarbete. Artvise Customer Service används både av kundtjänster som hanterar externa medborgar- och kundfrågor, och interna avdelningar och helpdesk-funktioner, 
t.ex. HR -, IT- och ekonomiavdelningar.

Artvise webb, för dig som jobbar på distans.
Confirma Webb, för dig som jobbar på distans.

Vårt responsiva gränssnitt är användarvänliga webbapplikationer för mobila och fasta enheter som kompletterar klienten Artvise Customer Service. Perfekt för dig som jobbar på distans, erbjuder vi lösningar för effektiv ärendehantering och kommunikation genom exempelvis Helpdeskportal, Mobile och en förenklad version av systemet för specialister. Våra webbapplikationer har även stöd för kartor och geografisk planering samt innehåller fallback-lösningar för kundtjänst vid eventuella driftstörningar.

background

” Innan Artvise togs i bruk på Västtrafik så var handläggningstiden för ett förseningsärende 12 minuter i snitt, idag om vi räknar högt tar ett ärende 2 minuter. ”

Thomas Johansson

Systemansvarig, Västtrafik

Populära funktioner

gradient background checkmark
  1. Standardrapporter och dashboards som ger dig ett bra beslutstöd
  2. Processtöd för automatisering av ärenden
  3. Ett system för säker informationshantering
  1. Kartfunktion
  2. Förenklat webbgränssnitt för sällananvändare och vid distansarbete
  3. Stöd för alla kontaktvägar – möt kunder på deras villkor
  1. Svarsmallar
  2. Tydlig överblick över era ärenden
  3. Kunskapsbasen som ett viktigt handläggarstöd
  4. Servicenivå (SLA)

Vi hittar nya möjligheter,
löser affärsutmaningar och driver idéer framåt!

Vad är din utmaning?
Kontakta oss så berättar vi hur vi kan hjälpa dig.

Mattias Pettersson
Säljare, Confirma Artvise

gradient background
gradient background