5 mars 2024
Besökssystem

Att hålla ordning på vem som är på besök på ett företag eller byggnad är praktiskt på många sätt, och kanske särskilt vid händelse av till exempel brand eller annan fara. En självregistrering där besökaren registrerar sig själv kan vara ett enkelt och smidigt sätt att effektivisera besöken till din organisation.
Med en webbaserad självregistrering kan besökaren enkelt registrera sig själv vid ett besök. Det går att göra via en besökskiosk och på så sätt frigöra tid från receptionen. Besökaren fyller i de fält som efterfrågas på skärmen, till exempel namn, telefonnummer, företag och registreringsnummer på bilen om den står på en besöksparkering.
Är besöket förhandsregistrerat av besöksmottagaren eller av besökaren själv, så är uppgifterna redan förifyllda, vilket gör det smidigare för besökaren. Det går att styra om en besöksbricka ska skrivas ut direkt, samt om den ska innehålla ytterligare information, exempelvis kod till trådlöst nätverk. Besöksmottagaren notifieras via sms eller e-post när besökaren registrerat besöket.
Enkel administration av besökssystemet
Det är både enkelt och smidigt att administrera besökssystemet. Administratören sätter upp färdiga mallar för besöksvyn vid registrering, där det även finns stöd för att välja språk. Systemet erbjuder standardmallar att använda sig av, men administratören kan även själv anpassa sina egna mallar.
Systemets stöd för att skapa en kölista innebär att besökaren kan få en lapp med könummer. Genom systemets dashboard visas könumret på skärm samt information vilken kassa besökaren hänvisas till.
Receptionspersonal kan också registrera besökaren, vilket gör det enkelt när flera besökare ska besöka samma person.
Sist men inte minst är det enkelt att skriva ut utrymningslistor och parkeringslistor till parkeringsvakten.
Kundnytta
Med unik koppling mellan besökssystemet och Confirma Artvise ärendehanteringslösningar får du även bättre kontroll över besöken eftersom det går att få ut statistik från systemet. Det ger beslutsunderlag för hur du kan utveckla och effektivisera din verksamhet.
Har du frågor är du välkomna att kontakta vår support: support@artvise.se
Tel: 0910-395 00

31.03.2025
Användardagar 2025
Hjärtligt välkommen till 2025 års användardagar 1-2 oktober.I år kommer vi att hålla dagarna i Nyköping på Sunlight Hotell. Det kommer det att bli en och en halv dag med allt från nyheter i våra produkter, kundcase, demos, genomgång om vart vi är på väg, externa talare och mycket mycket mer. Träffa oss, inspireras av … Continued

28.03.2025
Träffa oss på Connect25
Träffa oss på Connect25 på på Quality Hotel Globe i Stockholm den 3april. Konferensen anordnas av Techtidningen och temat är: Framtidens kommunikationsteknik för medarbetare och kunder. En inspirerande heldag som ger dig kunskapen som behövs för att välja rätt verktyg och ta din verksamhet in i framtiden.Du som är där kom in i monter 7, … Continued

05.03.2025
Nu har Artvise ärendehanteringssystem driftsatts hos Uppsala kommun!
Vi är glada och stolta över att vi, enligt beslutad tidsplan, driftsatt systemet för Kontaktcenter och andra verksamheter inom Uppsala kommun som stöd för sina externa kundkontakter. Det hade inte varit möjligt utan det goda samarbetet och hög nivå på professionalism som alla deltagare i projektgruppen bidragit med. Projektet ingår i initiativet att utveckla och … Continued