Hoppa till innehåll
Välj språk:

5 mars 2024

Besökssystem

Att hålla ordning på vem som är på besök på ett företag eller byggnad är praktiskt på många sätt, och kanske särskilt vid händelse av till exempel brand eller annan fara. En självregistrering där besökaren registrerar sig själv kan vara ett enkelt och smidigt sätt att effektivisera besöken till din organisation.

Med en webbaserad självregistrering kan besökaren enkelt registrera sig själv vid ett besök. Det går att göra via en besökskiosk och på så sätt frigöra tid från receptionen. Besökaren fyller i de fält som efterfrågas på skärmen, till exempel namn, telefonnummer, företag och registreringsnummer på bilen om den står på en besöksparkering.

Är besöket förhandsregistrerat av besöksmottagaren eller av besökaren själv, så är uppgifterna redan förifyllda, vilket gör det smidigare för besökaren. Det går att styra om en besöksbricka ska skrivas ut direkt, samt om den ska innehålla ytterligare information, exempelvis kod till trådlöst nätverk. Besöksmottagaren notifieras via sms eller e-post när besökaren registrerat besöket.

Enkel administration av besökssystemet
Det är både enkelt och smidigt att administrera besökssystemet. Administratören sätter upp färdiga mallar för besöksvyn vid registrering, där det även finns stöd för att välja språk. Systemet erbjuder standardmallar att använda sig av, men administratören kan även själv anpassa sina egna mallar.

Systemets stöd för att skapa en kölista innebär att besökaren kan få en lapp med könummer. Genom systemets dashboard visas könumret på skärm samt information vilken kassa besökaren hänvisas till.

Receptionspersonal kan också registrera besökaren, vilket gör det enkelt när flera besökare ska besöka samma person.
Sist men inte minst är det enkelt att skriva ut utrymningslistor och parkeringslistor till parkeringsvakten.

Kundnytta
Med unik koppling mellan besökssystemet och Confirma Artvise ärendehanteringslösningar får du även bättre kontroll över besöken eftersom det går att få ut statistik från systemet. Det ger beslutsunderlag för hur du kan utveckla och effektivisera din verksamhet.

Har du frågor är du välkomna att kontakta vår support: support@artvise.se
Tel: 0910-395 00

01.10.2024

Uppsala kommun väljer Artvise Customer Service

Uppsala kommun har valt Confirma Artvise som leverantör av ärendehanteringssystem för Kontaktcenter och andra verksamheter som stöd för sina externa kundkontakter. Det pågår flera initiativ i Uppsala kommun för att utveckla och samordna dialogen med privatpersoner, organisationer och företag. Lösningen Artvise Customer Service ger Uppsala kommun ett användarvänligt och effektivt system för att hantera inkommande … Continued

Läs mer
Happy woman in nature

28.11.2023

Kunddagar 2024

Vi håller för fullt på att planera våra kunddagar 2024 – dagar som är utformade för att inspirera, visa vad systemet kan erbjuda och ge dig möjlighet att både träffa oss på Confirma Artvise men också andra användare av våra system. Dagarna kommer att hållas den 25-26/4 2024 på Jacy´s, Göteborg. Inspireras av kundcase, ta … Continued

Läs mer

22.11.2023

Connect 23

Tack alla kunder och nya kontakter vi träffade på Connect 2023! Det vi tar med oss från mässan är att intresset för Confirma Contact Center är mer aktuellt än någonsin. Många intressanta talare och ämnen. Vi noterade också högt intresse för våra lösningar och vi gjorde flera demos. Vill du veta mer om vår helhetslösning … Continued

Läs mer