Hoppa till innehåll
Välj språk:
Confirma Artvise

Confirma Artvise –
för den privata sektorn

Hos oss står kundnöjdhet, kundlojalitet och effektivitet alltid i fokus! 

Confirma Artvise skapar lösningar som gör det möjligt att skapa en positiv kundupplevelse och lösa kundproblem på ett effektivt sätt. Vi gör detta genom att samla och hantera kundkontakter, oavsett om ärendet skapas via telefon, epost, sms, chatt eller via sociala medier i en enhetlig plattform. Detta hjälper dig att förenkla och förbättra kontakten med dina kunder och skapar ovärderlig statistik för verksamhetsutveckling. Vi som arbetar här har både gedigen branscherfarenhet och teknisk spetskunskap och kan därför erbjuda tjänster och programvaror som ger dig optimal verksamhetsutveckling, kundsupport och uppföljning. Vi berättar gärna mer om hur vi och våra lösningar kan hjälpa dig skapa högkvalitativa kundupplevelser! 

Distansarbete

Våra lösningar

Artvise Contact Center

Marknadens mest moderna programvara för hantering av “livekommunikation” med era kunder. Passar alla typer av Contact Center organisationer och sammankopplat med Artvise Customer Service får ni en helhetslösning fullmatad med smarta, användabara funktioner som skapar nöjda, lojala kunder och glada medarbetare. Lösningen har också kraftfulla integrationsmöjligheter och listan på system vi integrerat mot är lång. 

Artvise Customer Service

En fulländad, smart ärendehanteringslösning för att etablera en kvalitativ kundtjänst med stöd för alla kontaktkanaler mot kund. Stöd för processer, smarta mallar, kunskapsdatabas och automatisering skapar ökad effektivitet. Mobila anpassade gränssnitt ger ett realtidsstöd för medarbetaren på språng och kundärenden kan lösas snabbare. 

Våra lösningar skapar nöjdare kunder, medarbetare och effektiviserar dina processer. 

Smidig ärendehantering med tillgång till korrekt information om kundens engagemang utgör kärnan för att skapa kundnöjdhet. Det innebär automatiserade processer och bra överblick, såväl som välfungerande kontaktvägar, tillgång till kunskap och tydligt ramverk och mallar för kommunikation. Genom att optimera ärendehanteringen skapar du effektivare verksamhet, samtidigt som du skapar förutsättningar för bra samarbete och både nöjdare kunder och medarbetare. 

background

”Vi har omvärderat hur vi jobbar nu, detta på grund av att statistiken som vi får ut genom Artvise har varit så bra. Vi har nu ett ökat fokus på svarsfrekvens och det har lyft hela organisationens tillgänglighet på telefon.”

Erik Gillberg

IT-chef, Möller bil

En guide till smartare ärendehantering och nöjdare hyresgäster

Förbättra din fastighetsförvaltning och höj hyresgästnöjdheten med vår omfattande guide till effektiv ärendehantering. Lär dig värdefulla strategier för att optimera ditt arbete och förbättra relationerna med hyresgästerna.

Några nöjda kunder