5 mars 2025
Nu har Artvise ärendehanteringssystem driftsatts hos Uppsala kommun!

Vi är glada och stolta över att vi, enligt beslutad tidsplan, driftsatt systemet för Kontaktcenter och andra verksamheter inom Uppsala kommun som stöd för sina externa kundkontakter.
Det hade inte varit möjligt utan det goda samarbetet och hög nivå på professionalism som alla deltagare i projektgruppen bidragit med.
Projektet ingår i initiativet att utveckla och samordna dialogen med privatpersoner, organisationer och företag i Uppsala kommun. Vi passade på att fråga avdelningschef Gemensam service, Ann-Charlotte Berger D’argy, hennes tankar i samband med driftsättningsdagen, då Artvise projektledare Aina var på plats och svarade på frågor och bjöd på godis.
”Införandet av Artvise är ett viktigt steg i vår digitala resa. Nu kan vi hantera externa ärenden mer effektivt och kvalitetssäkert, samtidigt som vi stärker vår service till kommunens invånare och verksamheter. Vi ser fram emot att utveckla vårt arbetssätt vidare med stöd av systemets möjligheter.”
Mer om lösningen
Artvise Customer Service ger Uppsala kommun ett användarvänligt och effektivt system för att hantera inkommande frågor och ärenden. Systemet har en inbyggd kunskapsdatabas som stödjer handläggarna i att hitta rätt svar. Lösningen kan integreras med andra system som kommunen använder. Systemet är anpassningsbart och flexibelt och kan utvecklas efter kommunens behov av nya tekniska lösningar. Systemet kan användas av flera verksamheter där varje process kan hanteras separat och samtidigt.

01.10.2024
Uppsala kommun väljer Artvise Customer Service
Uppsala kommun har valt Confirma Artvise som leverantör av ärendehanteringssystem för Kontaktcenter och andra verksamheter som stöd för sina externa kundkontakter. Det pågår flera initiativ i Uppsala kommun för att utveckla och samordna dialogen med privatpersoner, organisationer och företag. Lösningen Artvise Customer Service ger Uppsala kommun ett användarvänligt och effektivt system för att hantera inkommande … Continued

05.03.2024
Besökssystem
Att hålla ordning på vem som är på besök på ett företag eller byggnad är praktiskt på många sätt, och kanske särskilt vid händelse av till exempel brand eller annan fara. En självregistrering där besökaren registrerar sig själv kan vara ett enkelt och smidigt sätt att effektivisera besöken till din organisation. Med en webbaserad självregistrering … Continued

28.11.2023
Kunddagar 2024
Vi håller för fullt på att planera våra kunddagar 2024 – dagar som är utformade för att inspirera, visa vad systemet kan erbjuda och ge dig möjlighet att både träffa oss på Confirma Artvise men också andra användare av våra system. Dagarna kommer att hållas den 25-26/4 2024 på Jacy´s, Göteborg. Inspireras av kundcase, ta … Continued