Artvise Customer Service är en centraliserad plattform för att hantera alla interaktioner med medborgare och anställda på ett effektivt och organiserat sätt. Samla alla kanaler på en och samma plats för att ge snabba och korrekta svar på frågor och ärenden. Systemet är uppbyggt för att skapa automatiserade processer för smart fördelning och hantering av ärenden vilket effektiviserar för dina medarbetare att fokusera på mer värdeskapande aktiviteter.
Omnichannel-stöd gör att ni når era medborgare snabbt från alla enheter – det enda som behövs är en webbläsare vilket är perfekt för hybridarbete. Spåra ärenden från början till slut med detaljerad rapportering och analysverktyg och integrera Artvise med dina befintliga system för en sömlös datadelning och samarbete mellan avdelningar.
Med Artvise Customer Service och Contact Center möter du dina kunder där de är. Oavsett om det är via e-post, sms, chatt, telefon eller sociala medier. Vi ger dig möjlighet att samla alla kanaler i ett och samma system. Många av våra kunder har till exempel idag fler frågor via chatt än via telefonsamtal. Artvise Customer Service kan med fördel integreras med era befintliga system för ärenden, artikelregister, folkbokföring, fastigheter och kartfunktioner samt arkiveringssystem. Både små och stora organisationer kan använda och anpassa lösningen till sina egna arbetssätt.
Artvise Customer Service möter de högt ställda krav som finns på moderna kundtjänstsystem, både avseende funktionalitet, integration och underhåll. Med Artvise Customer Service kan du snabbt öka servicen till medborgarna, avlasta den interna organisationen och framförallt få en bra grund till löpande förbättringsarbete. Artvise Customer Service används både av kundtjänster som hanterar externa medborgar- och kundfrågor, och interna avdelningar och helpdesk-funktioner, t.ex. HR -, IT- och ekonomiavdelningar.
Vårt responsiva gränssnitt är användarvänliga webbapplikationer för mobila och fasta enheter som kompletterar klienten Artvise Customer Service. Perfekt för dig som jobbar på distans, erbjuder vi lösningar för effektiv ärendehantering och kommunikation genom exempelvis Helpdeskportal, Mobile och en förenklad version av systemet för specialister. Våra webbapplikationer har även stöd för kartor och geografisk planering samt innehåller fallback-lösningar för kundtjänst vid eventuella driftstörningar.
”Confirma Artvise håller vad de har lovat! Vi är jättenöjda med serviceavtalet. Jag kan rekommendera Confirma Artvise varmt!”
Vad är din utmaning?
Kontakta oss så berättar vi hur vi kan hjälpa dig.
Mattias Pettersson
Säljare, Confirma Artvise
Confirma Software är en nordisk koncern som erbjuder mjukvarutjänster för små- och mellanstora företag samt för aktörer inom offentliga sektorn. Koncernen har över 500 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Våra tjänster används av över 14 000 nöjda kunder.