
Privat sektor
Örebrobostäder valde Artvise Contact Center för att hantera deras stora inflöde av ärenden, med Artvise Contact Center kan får de kontroll på varför kunderna kontaktar dem och kan snabbt ge svar på kundens frågor. De får också kontroll på hur de kan effektivisera och optimera sin verksamhet.
Privat sektor
Möller bil valde Artvise Customer Service och Artvise Contact Center för att hantera och optimera sin kundservice. Med Artvise har en teknisk lösning som gör det möjligt för kunderna att enkelt komma i kontakt med dem och få snabb hjälp.
Offentlig sektor
Lidköpings kommun har som mål att vara i framkant när det gäller att erbjuda nya och smidiga e-tjänster till sina medborgare.
Offentlig sektor
Vaggeryds kommun startade upp med e-tjänster tidig och var en av de absolut första att erbjuda sina medborgare e-tjänster med inloggning via e-legitimation.
Offentlig sektor
Framgångsrik medborgarservice i Halmstads kommun med Confirma Customer Service.
Offentlig sektor
Receptet bakom Sollefteå kommuns kraftiga ökning i KKIK-mätningen är en väl fungerande organisation med kompetenta medarbetare som får stöd i kompletta systemlösningar.
Offentlig sektor
I en tid av snabb digital utveckling och ökad IT-mognad bland medborgarna, behövde Södertälje kommun en modern lösning för kommunikation och kundtjänst.
Offentlig sektor
Motala kommun har snabbt anammat digitaliseringens möjligheter för att öka interaktionen med sina medborgare.
Offentlig sektor
Upplands Väsby kommun strävar ständigt efter att förbättra sin kommunikation och tillgänglighet gentemot invånarna. Confirma Artvise blev svaret på deras behov.